четвъртък, 8 април 2010 г.

Чуденка ?!

Днес в Тбл се пръкна Официален Блог на Столична община.Цък да видя за какво иде реч.Видях ухилената Фъндъкова,не толкова добра визия на блога,доста хаос и едно лого ,което прикова погледа ми.Стана ми инетересно дали има линк към логото или е изфабрикувано като тяхно си (общинско).Е логото не води към никъде другаде,освен към голям размер.Но не толкова неводеното до никъде а дизайна и изумителната прилика с един друг ,добре известен на всички блог ме изуми ...ето вижте сами.


Едва ли окото ми преценя неправилно.Чудя се обаче дали ще поспорят за въпросното лого,въпросните два блога.Аз бих!Владо,Nezzo->подкрепяме Ви :)
Г-жо Кмет->кофти е да не прегледаш какво са измайсторили подопчените ,а после ->ще събирате две алтернативи...но май негативната ще е в превес :)Успех!

8 коментара:

Alhzar 8 април 2010 г. в 14:46  

Koрупцияяяяяяя и то от общината.
Обаче мисля, че това лого изобщо не трябва да е там. Смисъл няма място там, а ако има такова...
Общината да се подготвят за разправии, не може просто ей така да си крадем логотата. Тряя кажа на Владо да закичим логото на общината в БЛОГ НА ДЕНЯ да видим тогава.

Владимир Кабрански 8 април 2010 г. в 17:22  

Лили, благодаря!
В момента са орязали моливчето от банера, но пак си стои, което е още по-жалко.И това се прави от общински сайт!Оставих коментар с искане изображението да се свали, а за по-нататък ще видим.

Алиса 8 април 2010 г. в 19:13  

Голяма глупост! Наистина още стои. Може би поредното доказателство, че живеещите в София се смятат за център на вселената. Явно претенциите им се простират и в Мрежата. Обаче тоя път не са познали!

Lili 8 април 2010 г. в 19:38  

Надявам се този абсурд да бъде поправен.Ще следя сайта на общината и ако до 24 часа логото не бъде премахното или променено ще изпратя официално писмо до кмета и още няколко институции!
Владо,Незо->няма за какво :)Блогърите трябва да се подкрепяме :)

Aquawoman 9 април 2010 г. в 21:00  

Тия хора срам нямат :) Без думи съм, то бива наглост, то бива, но чак толкова не бива..

Блага 9 април 2010 г. в 22:33  

Поласкана съм, че ме копират :)))

Владимир Кабрански 10 април 2010 г. в 6:31  

Лили, само едно уточнение. Изрязаното е от медал за победител в анкетата. Можеха да си го сложат направо:)))

Lili 15 април 2010 г. в 17:11  

Със или без уточнения...логото си стои!
Никой не обърна внимание....Отворено писмо?Ще помисля...но не знам дали ще сдържа лютивостта си...

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP