понеделник, 19 април 2010 г.

Monday morning ....по нашенски

А да се изкажа и аз по въпроса за Monday morning - на туй ний по нашия край му викаме пунеделник сабахлем...По нашенско няма рейс, трамвай иватобус и не се ръчкаме между седалките. Сега да не си помислите, че палатките са ни на колчета - има некви маршрутки дето джиткат из града, имаме си и междуселски автобуси ..и ..един дето ходи до гробищата ... И гевреци ни се намират, ама многуууууу далечееееее беееее...

Няма изпадам в подробности, оти не веднъж съм споделяла как преминава първия ден от седмицата в моя офис - направо готов сценарий за филм на Хичкок :) 

Днес е по инакъв понеделник - да не си помислите, че лудите липсват - вече първия се разписа ... 
За друго ми е мисълта.
Днес е по-специален ...и по-точно датата ... Имаме си годишнина от сватбата /скромно е още събитието - памучна е/ ... цалунахме се в знак, че не сме забрайли и всеки пое по маршрута си ...аз да се трудя неуморно за благото на силистренската общественост, а той на село - да помога на мама  тате свеки ...помага - като иска да му колят питель, ша бачка :)
Тъй ... чакам да свърши деня ..., че да се прибера и да пийна едно за наше здраве!
И да не е посмял някой да ми разваля настроението :)

4 коментара:

Lili 19 април 2010 г. в 11:45  

Усмихна ме :) Да ви е честито още веднъж и love,love,love ... cheers!

Dimitrana S. 19 април 2010 г. в 12:03  

Честито да ви е :-)))

Ondine 19 април 2010 г. в 15:20  

Честита дата! ;)Бъдете щастливи още дълги години!;)

Neizi_ss 19 април 2010 г. в 17:01  

Е как да не Ви обича човек :) Цалуфки!

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP