Не ти харесва? Ами стой си гладен тогава!!
Напоследък, във века на модерните технологии, стана нормално да си поръчаш храна по интернет. Лесно, удобно, с отстъпки, изобщо един начин да си мързелуваш, вместо да се потиш в кухнята. Или поне такъв е замисъла. Но не бойте се, драги ми приятели, винаги има как човека отсреща да ви развали рахатлъка (да ме прощавате за турцизма).
Действието се развива вчера, около 20:10. Твърдо решен все пак да вечерям, си поръчвам доставка на сандвич Subway. Ако някой не е ял, нека опита - на самите сандвичи им няма нищо, много са читави, и в тях няма нищо мазно. Естествето с такива мисли си ги поръчвам. Чета общите условия за поръчка, съгласявам се с тях, както и с парите за транспорт, които са 2 пъти повече от тези на другите заведения за хранене... И се започва едно чакане. Минава половин час, минава един, минава час и половина - храна няма. Леко лирично отклонение - аз съм диабетик, и по принцип трябва да ям в определен час. След час и 50 минути решавам все пак да звънна на телефона за поръчки, който между другото е трудно откриваем в сайта. Оказва се, че чак сега някой забелязва, че имало поръчка!!! Междувременно моята скромна особа е озверяла от глад, и е способна да крещи. Ок - приемам, че някой е недогледал, и моля все пак да ми донесат храната. Е - и това няма как да стане!! Оказва се, че за крайните варненски квартали минималната поръчка трябва да е поне 10 лева, без да се брои транспорта. Добре, ама в общите условия пише друго. Питам девойката - защо има разминаване. Покъртителния отговор беше "А - вие там не гледайте!" А къде да гледам, госпожице???
Същата вече написах писмо до регионалния мениджър на Subway. Описах му случката, и го попитах дали смятат така да продължават, защото аз не смятам да съм им клиент повече. Добрата новина е, че получих отговор. Лошата е, че беше по-добре да нямам отговор. Ама системата била тестова, ама данните в сайта били неверни. На всичкото отгоре колежката ме била потърсила, за да ми обясни как стоят нещата!!! Интересно защо ли моите спомени са, че АЗ звънях! Накрая господинът се надявал, че няма да ме загубят като клиент. За негово съжаление надеждите му са напразни - аз повече няма да съм им клиент. Накрая си поръчах храна от верига пицарии Godzila, които са познати на всеки, посещавал Варна. Там транспорта е само 1.50, няма минимална поръчка, и винаги се изписва час на доставка. Съветвам всички жители на Варна, а и на София, защото услугата ще е достъпна и там в скоро време, просто да не се подлагат на това изпитание, ако искат да не стоят гладни, и да чакат да падне небето.
Действието се развива вчера, около 20:10. Твърдо решен все пак да вечерям, си поръчвам доставка на сандвич Subway. Ако някой не е ял, нека опита - на самите сандвичи им няма нищо, много са читави, и в тях няма нищо мазно. Естествето с такива мисли си ги поръчвам. Чета общите условия за поръчка, съгласявам се с тях, както и с парите за транспорт, които са 2 пъти повече от тези на другите заведения за хранене... И се започва едно чакане. Минава половин час, минава един, минава час и половина - храна няма. Леко лирично отклонение - аз съм диабетик, и по принцип трябва да ям в определен час. След час и 50 минути решавам все пак да звънна на телефона за поръчки, който между другото е трудно откриваем в сайта. Оказва се, че чак сега някой забелязва, че имало поръчка!!! Междувременно моята скромна особа е озверяла от глад, и е способна да крещи. Ок - приемам, че някой е недогледал, и моля все пак да ми донесат храната. Е - и това няма как да стане!! Оказва се, че за крайните варненски квартали минималната поръчка трябва да е поне 10 лева, без да се брои транспорта. Добре, ама в общите условия пише друго. Питам девойката - защо има разминаване. Покъртителния отговор беше "А - вие там не гледайте!" А къде да гледам, госпожице???
Същата вече написах писмо до регионалния мениджър на Subway. Описах му случката, и го попитах дали смятат така да продължават, защото аз не смятам да съм им клиент повече. Добрата новина е, че получих отговор. Лошата е, че беше по-добре да нямам отговор. Ама системата била тестова, ама данните в сайта били неверни. На всичкото отгоре колежката ме била потърсила, за да ми обясни как стоят нещата!!! Интересно защо ли моите спомени са, че АЗ звънях! Накрая господинът се надявал, че няма да ме загубят като клиент. За негово съжаление надеждите му са напразни - аз повече няма да съм им клиент. Накрая си поръчах храна от верига пицарии Godzila, които са познати на всеки, посещавал Варна. Там транспорта е само 1.50, няма минимална поръчка, и винаги се изписва час на доставка. Съветвам всички жители на Варна, а и на София, защото услугата ще е достъпна и там в скоро време, просто да не се подлагат на това изпитание, ако искат да не стоят гладни, и да чакат да падне небето.
0 коментара:
Публикуване на коментар