вторник, 8 юни 2010 г.

Дай 5 лева!

Отдавна се чудя  защо  abv.bg не разполага с POP3 настройки за прехвърляне на пощата към Outlook Express  , както е с gmail например.
Лично аз използвам от години Outlook и съм доволна.Това е най-опростената и удобна поща.Преимуществата са й толкова много ,че не виждам смисъл да ги изброявам.
Та..в офиса ми се налага да работя с abv - поща , която лично аз не харесвам въобще.Днес реших да проверя аджеба има ли начин да използвам Outlook и в работна среда.Начин винаги има.За разлика от google/gmail услугата при АБВ е платена.Да,в България няма нищо безплатно.Дай 5 лева и ще можеш да използвам POP3 настройките за цели 12 месеца!!![тук сигурно си мислят , че предоставят прекрасна промоция на потребителите си].

E, няма да получите моите 5 лв!

9 коментара:

أمل 8 юни 2010 г. в 16:31  

abv е най-тъпата поща, която съм ползвала някога
gmail rulZ :D

Lili 8 юни 2010 г. в 16:54  

@Bia , подкрепям те относно gmail.
Но и abv полагат усилия да се доразвият.Имат и нов изглед на пощата, макар и не толкова бързо функционален.Но с тази смс-простотия ме изгубиха тотално!

Valkocompany 8 юни 2010 г. в 17:30  

Вече почти никой не използва Outlook Express.

Lili 8 юни 2010 г. в 17:55  

@Val , не съм съгласна.Повечето големи фирми използват точно Outlook ,защото още не сме дорасли за Лотус или подобни програмки :)

Unknown 8 юни 2010 г. в 23:09  

Outlook си е ок, Опера също имат поща - не е лоша:)

أمل 9 юни 2010 г. в 9:42  

И аз ползвам outlook в офиса :)

Valkocompany 9 юни 2010 г. в 18:00  

Съгласявам се.
Наистина в големите офиси използват Outlook,дори и пощата на AOL.

Unknown 8 юли 2011 г. в 0:01  

Не разбирам смисъла на идеята да дублираш на компютъра си gmail. Ползвал съм outlook когато имах поща на сървър с малко място и трябваше да почиствам,за да не се препълни. А и outlook може да ти задръсти компютъра.

Unknown 8 юли 2011 г. в 0:08  

И да допълня за abv.bg. Това беше една от първите ми електронни пощи. ползвах я активно, докато не преминах на gmail. Но и в момента abv.bg има своите положителни качества - в началото бе чекмедже, а сега DOX - пространството за споделяне на файлове. И работи достатъчно бързо.

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP