вторник, 16 март 2010 г.

Какво вещаят звездите ...?

Баси! Днес за пореден път се улових във крачка. Колкото и да си мислех, че съм разумно същество - Уви! Действителността се оказа съвсем друга.
Уж не вярвам на хороскопи и разни други шашави работи като късметчетта във фейса и другите подобниприложения ...ама на - падна сесутринта че днес ша ми е ден без късмет и се разстроих ...нацупих се, и почнах да се неврозвам. Направих втори път същия опит за проверка на късмета и о, чудеса - векинта стрелката показа, че съм голяма късметлийка! Е сега вече се усмихнах и се замислих ...когато прочета, че нещо кофти ми вещаят змездите цял ден мрънкам и си повтарям прочетеното, така щото накрая да го предизвикам ....а когато е нещо хубавоооооооо.....да видите каквикрила миникнат тогаз - на петата минута вече съм забравила точното послание, но ми  останал приятен вкус в устата :)
И затова съм си турила виртуална лепенка на работния плот на компа - на която пише -

Силен възход за ДЕВИТЕ 

МОГА ДА СЕ СПРАВЯ С ВСИЧКИ ПРОБЛЕМИ. ЩЕ УСПЕЯ. С БОЖИЯТА ПОМОЩ И ПРОМИСЪЛ - ОБИЧАМ  И СЪМ ОБИЧАНА -ЗНАЧИ СЪМ ЩАСТЛИВА!!!!!!!!!!!!!!

Това ми е ежедневната прогноза за зодията ...и нямам намерение да я променям :)

6 коментара:

أمل 16 март 2010 г. в 14:03  

Обичам Деви :)

Neizi_ss 16 март 2010 г. в 14:12  

И аз, какво съвпадение :)

momenti-momenti 16 март 2010 г. в 14:20  

... и Честит приз- БЛОГ НА ДЕНЯ!!!
твоята съпризовка- МОМЕНТИ :) :)

Пламен Бочев 16 март 2010 г. в 14:38  

Успех в автосугестията! :)

Neizi_ss 16 март 2010 г. в 14:40  

това автосугестия ми е кложно понятие ... на български му викаме залъгване..залъгалка ...или ти го плюйш - то си мисли,че дъжд вали :) че и мойта работа таквази

Lili 16 март 2010 г. в 19:26  

Ехеее,много станахме с пристрастията към Девите ;)))

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP