сряда, 31 март 2010 г.

Отказвам новините


Преди време бях писала по темата!Но след поредното втрещяване отново я зачеквам.
Баси айде някой да ми обясни какъв човек трябва да си ,за да извършиш това:


Питам се ...възможно ли е?Поглеждам новините->Да.Истина е.Един човешки живот за сметка на друг.И тази жестокост.Защо бе???
Добре-забременяла си...не го искаш,не можеш да се справиш ,малка си: ми патицо има си начини.Ритуалността пък е отвратителна..пробождания,завито в кърпа и напъхано в шкафа!Че и въображение!
По какъв начин да обясня на съзнанието си ,че едно дете го няма ,заради друго?!Лишено от правото си на живот....убито!Каква вина има?Аз ли не съм наред с морала...или всичко започва да прилича на лошо скроен филм на ужасите?
Едва ли само аз се втрисам от новините...но ги има,гледаме ги,слушаме ги ,дори ги търсим и се интересуваме.
Аз бях до тук.Отказвам новините!

снимка:Интернет,минала през Paint

2 коментара:

Valkocompany 31 март 2010 г. в 20:28  

Преди време бях постнал нещо подобно
История на греха - един много добър роман на поляка Стефан Жеромски

Neizi_ss 1 април 2010 г. в 16:04  

След подобни новини ми става много зле ... едни не могат да заченат и да родят, а други им се дава правото да дадат нов живот, а те го отнемат :(

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP