сряда, 24 март 2010 г.

ББ и антикриза кампанията...

Бойко Борисов: "Фактът, че всички ние сме проспали четири години, сега всички солидарно ще си понесем отговорността като нация. Всички имаме вина, и вие също. Ще плащаме, всички солидарно."
И защо аз да плащам бензина на някой, който се вози с Бентлито си и порка моите пари? Ми нека той ги върне??? Вкарайте го в затвора??? Вземете му колата???
Последните години все някой друг краде и после все заедно връщаме. Или ни се връща... Все тая. Аз обаче ако изхарча чужди пари - винаги ги връщам, поне през съзнателната ми част от житейския ми път.
Като ми бъркат в джоба заради чужди грешки - леко побеснявам.
Писна ми!


И само някой да смей да ми излезе с номера, че нали ние си ги избираме управниците - да си търпим сега. Моля, моля, не съм гласувала. Никога. Сега дано не се намери и друг, който да обърне тоягата - ми така е, като не гласуваш ни управляват такива хора. Не съм гласувала, защото не е имало за кого. Схващате ли ми мисълта?

... Да сме плащали дружно. Ай сиктир! Писна ми да ме цакат. Писна ми да си гледам фиша със заплатата и да ме хваща всеки път яд в момента, в който стигна до колонката с данъците - солидна трицифрена сума наливам в нечия шия всеки месец! И стотици други хора го правят. За всичките години, в които съм работещ гражданин на тая държава мен ме доят. Демек плащала съм си. Не съм взимала! Айде сега който е взимал - да вземе да налива!

Някой трябва да си ходи от тая държава (подчертавам държава, не родина), чудя се дали този някой да не съм аз!

3 коментара:

Lili 24 март 2010 г. в 12:53  

Едва ли някой би търпял,обаче факт е ,че целият български народ търпи,това което си описала.
И Сис,аз не съм гласувала също,поне да ми е чиста съвестта пред самата мен.Фиш?Баси,такова чудо не съм виждала ....

Пламен Бочев 24 март 2010 г. в 22:29  

Ако ГЕРБ не престане да гледа на народа като на будали (както гледаха всички предшественици) и си изкара четиригодишния мандат, то значи, че народът си е будала и си заслужава будалкането още много пъти по 20 години.
Имат необходимото мнозинство, имали и политическата воля... Скоро ще изтече първата им година без нито един олигарх осъден. (Вкарването в затвора мен лично не ме вълнува толкова, колкото да се върне откраднатото).
Е, аз не виждам разлика между тези и предишните. А вие?
Само във Варна имало 15 частни самолета... Убеден съм, че ако не беше толкова ограбена родината ни, нямаше да бъде в такава степен засегната от така наречената "световна криза". Сега "оправданието" на крадците е точно "кризата"... Българите вече са разделени на милиардери, милионери и хлебарки за унищожаване.
Тия, последните, прогресивно намаляват за сметка на първите и вторите. Някой ми беше казал: "недей да плюеш правителството, ако не е то, кой ще дойде"... !?!
Не ме интересува кой ще дойде, да се сменя своевременно, след като не си върши работата - дотогава, докато дойде някой, който да я върши.
Ако аз работя някъде и не се справям с работата си, колко дни ще ме търпи работодателят ми???

Sis 25 март 2010 г. в 9:16  

Кокото и да си драскаме, колкото и да си казваме как ги виждаме нещата - (тук ще прозвуча тривиално и може би ще ядосам някого) нищо няма да се промени. И не е защото нямаме гражданска позиция или пък желание за промяна. Просто защото държавицата ни е такава от години, промяна и да има - няма да е скоро... И наистина съм се замислила има ли смисъл да си седя тук, да тъпча гушите на тия, дето пък тъпчат нас и да си търпя. Един ден, когато имам дете - какво, и то така ли?
Ми не е ли по-добре да си хвана дръгмите овреме и да отида да си плащам данъците като съвестен гражданин (както правя и тук) някъде другаде, където ще съм бял човек.
Аман от таз България, аман от управници, аман от правителства. Никога не ме е вълнувала политика, няма и да ме вълнува. НО винаги съм спазвала законите искам или не искам, плащам си данъците, осигуровките, давам някакви глупави такси за всяка хартийка от община, съд, банка и какво ли още не... - т.е. мен като "прост" гражданин ме управляват и им спазвам всичките глупости, те обаче, богопомазаните - не подлежат нито на закони, нито на нищо. Ще ми се поне един от бившите хрантутници да го осъдят, да му вземат всичко, да го оставят на улицата... белким се усетят другите.

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP